Wat zoek jij in een baan?Wij hebben veel ideeën, maar bij TOPdesk bepaal jij zelf hoe jouw carrière eruit ziet. Benieuwd naar de mogelijkheden? Wij geven je graag een rondleiding!

Software, consultancy, en alles eromheen

TOPdesk is een internationaal software- en consultancybedrijf met meer dan 500 medewerkers, maar dat betekent niet dat er alleen maar ontwikkelaars en consultants rondlopen. We doen namelijk álles zelf. We houden ons bezig met functioneel ontwerp, userexperience design, softwareontwikkeling en testen, marketing en communicatie, verkoop, consultancy en support.

Service management software

Wij maken standaard software die gebruikt wordt door afdelingen als IT, HR en FM. Hun takenpakket wordt ook wel service management genoemd. In TOPdesk leggen deze afdelingen de onderlinge taakverdeling vast, en registreren en behandelen vragen van medewerkers. TOPdesk is marktleider in de Benelux en wereldwijd gebruiken meer dan 4500 organisaties onze software; van profit en non-profitorganisaties tot overheid, adviesbureaus en multinationals.

Wat wij belangrijk vinden

Open en informeel

We werken in gezellige, open ruimtes en er is weinig hiërarchie. Je voelt je overal welkom met een vraag of idee, bij welke afdeling je ook naar binnen loopt. Zelfs bij onze directeuren Wolter en Frank staat de deur altijd open. Ook onze klanten weten dat wij hen graag nét dat ene stapje verder helpen: onze dienstverlening houdt niet op bij onze software.

Ruimte voor jouw ideeën

Wij hebben vertrouwen in jouw verantwoordelijkheidsgevoel. Dat geeft jou de vrijheid om zelf beslissingen te kunnen nemen en op jouw manier bij te dragen aan de verdere ontwikkeling van TOPdesk. Heb jij een goed idee of zie je iets dat we kunnen verbeteren? Bijvoorbeeld een idee op het gebied van MVO. Dan krijg je ruimte om dit op te pakken.

Van initiatief naar innovatie

Een kracht van TOPdesk is dat onze collega’s erg ondernemend zijn. Het opzetten van een buitenlandse vestiging, een eigen framework ontwikkelen of nieuwe markten veroveren. We kijken over de grenzen heen en zoeken constant naar innovatieve oplossingen om klanten nog beter te helpen. Bij TOPdesk gebeurt het.