Wat maakt werken bij TOPdesk zo leuk?

Bij TOPdesk zijn we vriendelijk en professioneel. We geloven sterk in samenwerken. Maar wat maakt ons nu écht zo bijzonder? Dat zijn onze mensen! Zij zijn het kloppend hart van de organisatie. Iedereen heeft zijn eigen expertise, maar wel hetzelfde doel: onze klanten helpen aan service excellence. Het liefst doen we dit samen: better together. Niet alleen met onze klanten en klanten van klanten, maar ook als collega’s onder elkaar. Inmiddels werken we met ruim 1000 collega’s in elf landen. We zijn groot, maar blijven geloven in onze kernwaarden: werknemers de vrijheid, verantwoordelijkheid en het vertrouwen geven om samen geweldige dingen te bereiken.

Zomerfeest 23

Internationale week

Keynote CEO Wolter

TOPdesk zomerfeest

Zomerfeest

TOPdesk Charleroi

Ontspanning

Ons DNA

Bij TOPdesk helpen we onze klanten aan excellente dienstverlening. Hoe? Onderstaande vijf waarden weerspiegelen ons DNA:

Gewoon

We zijn trots op wat we doen. Maar dat betekent niet dat we erover opscheppen. We zijn bescheiden en geloven niet in hiërarchieën. Dit maakt ons herkenbaar en benaderbaar voor klanten en collega’s.

Ongecompliceerd en praktisch

We zijn direct, ruimdenkend en recht door zee in alles wat we doen. Dat betekent vooral dat we graag denken in oplossingen, niet in problemen.

Eerlijk en betrouwbaar

We zijn eerlijk tegenover onze collega’s en klanten, en behandelen iedereen met respect. Transparantie is onze tweede naam. We overdrijven niet, maar laten de feiten voor zich spreken. We kennen onze sterke punten en zijn niet bang onze zwakheden een naam te geven.

Warm en gastvrij

We zijn vriendelijke mensen die relaties onderhouden die we hebben opgebouwd . We richten ons op de behoeften van onze klanten, niet die van onszelf. We behandelen onze klanten alsof het collega’s zijn.

Leergierig

We zijn altijd bezig met beter worden. We nemen graag het initiatief. Maar maak je geen zorgen: fouten maken is prima. Als iets niet meteen helemaal goed gaat, proberen we het gewoon opnieuw.

Hier doe je het voor

Zie je een carrière bij TOPdesk al helemaal zitten? Wil je leren en ontwikkelen? En onze klanten helpen aan excellente dienstverlening? Dat bereiken we natuurlijk niet alleen met een transparant salarissysteem, interessante onkostenvergoedingen, een goed pensioen en 26 vakantiedagen. Wat bieden we nog meer?

Blije mensen

Leuke collega’s, gameroom, kickertafel, de gekste newbie party’s, vrijdagmiddagborrels, barbecues en een jaarlijks internationaal zomerfeest met alle collega’s. En dat alles gewoon op kosten van de baas. Werkgeluk draait uiteraard om meer dan leuke activiteiten alleen, benieuwd hoe TOPdesk hier verder op inzet? Beluister dan deze podcast.

Vrijheid

Er is veel vrijheid om de inhoud van je baan vorm te geven. Daarnaast vinden we een goede work-life balance belangrijk, werken we niet over en begrijpen we het als je eens een tijdje meer of minder wilt werken. Tenslotte bieden we jou graag de mogelijkheid om van thuis uit te werken.

Nooit uitgeleerd

We willen altijd beter worden en onszelf blijven ontwikkelen. Daarom bieden we je, naast alle interne trainingen, een jaarlijks opleidingsbudget van 2500 euro aan. Bovendien krijg je 12 opleidingsdagen om externe trainingen te volgen.

Gezond en gelukkig

We willen graag dat je je thuis voelt. Daarom hebben we gezonde versnaperingen zoals soep en fruit op kantoor. Maandelijks kan je genieten van een heerlijke massage op kantoor. En om je in beweging te krijgen, betalen we jaarlijks een deel van je sportabonnement terug.  Tenslotte kan je ook rekenen op een uitgebreide hospitalisatieverzekering.

Flexibel salarispakket

Bij TOPdesk vinden we het belangrijk dat je zelf je salarispakket kan samenstellen. We bieden een flexibel salarissysteem aan waarbij je (een deel van je) dertiende maand kan zitten voor allerlei voordelen. Denk aan een leasefiets, extra vakantiedagen, pensioensparen en inrichting van je thuiswerkplek.

TOPzomerfeest

Iedere zomer organiseren we een zomerfeest voor al onze medewerkers. Zo leer je iedereen binnen heel TOPdesk kennen. Van onze Amerikaanse, Braziliaanse, Britse, Duitse, Hongaarse en Scandinavische collega’s tot natuurlijk onze Nederlandse bovenburen. Gewoon, omdat het kan.