Consultancy

Werken bij TOPdesk als consultant

TOPdesk ontwikkelt service management software. Maar er is meer nodig dan alleen software om onze klanten te helpen. Daar komen onze consultants in beeld. Onze klanten zijn vooral ICT-, Facility Management- en HR-afdelingen die samen met onze consultants en met gebruik van onze software hun dienstverlening naar een hoger niveau willen brengen.

Als consultant ga je dus naar klanten om hun dienstverlening te verbeteren. Klantprojecten verschillen in omvang en situatie, maar jij hebt de juiste skills om bij elke klant een aanpak op maat toe te passen. Het efficiënt inzetten van de TOPdesk software is daarbij altijd onderdeel van de geboden oplossing aan de klant. Wanneer blijkt dat er klantspecifieke oplossingen met betrekking tot de software nodig zijn, schiet het Customer Solutions-team te hulp. Het Project Coordination-team zorgt ervoor dat alle praktische zaken van het project goed worden afgestemd met de klant en alle betrokken collega’s.

Carrièremogelijkheden

Bij TOPdesk heb je de vrijheid zelf sturing te geven aan je carrière. Je kunt je als consultant bijvoorbeeld verdiepen in de meer technische vraagstukken of je kunt een expert worden in het verbeteren van de processen en organisatie van onze klanten. Er zijn ook consultants die zich ontwikkelen tot fulltime projectmanagers van onze grote projecten. Daarnaast ziet voor een consultant geen dag er hetzelfde uit, je doet meerdere klantprojecten parallel en ziet regelmatig je collega’s op kantoor. Met ons intensieve ontwikkeltraject kan jij jezelf uitdagen en ontwikkelen. Leren van elkaar en samenwerken met andere afdelingen en specialisten is hierbij een belangrijk onderdeel. Er is heel veel mogelijk, samen met ons kan jij groeien naar de rol die het beste past bij jouw ambities.

Ook zelf willen we onze eigen dienstverlening blijven optimaliseren, dus het bedrijf is continu in beweging. Dankzij onze ambitie en ondernemerschap ontstaan er kerngroepen en samenwerkingsverbanden die zich verdiepen in een specifieke klantgroep of actueel thema. Bijvoorbeeld een groep die zich richt op onze klanten en trends in de zorgsector en een groep die zich specialiseert in het vergroten van de zelfredzaamheid van eindgebruikers met behulp van innovaties op het gebied van kennismanagement.

Op zoek naar jouw volgende stap?

TOPdesk heeft de ambitie om continu te blijven groeien, ook binnen consultancy. We zijn daarom altijd op zoek naar nieuwe collega’s. Zoals je hierboven leest zijn er TOPdesk consultants in alle soorten en maten. Wat voor consultant ben jij?

Voor meer specifieke informatie, zie de verschillende vacatures op deze pagina.



Wist je dat:

  • Wij met bijna 100 medewerkers de grootste afdeling van TOPdesk zijn?
  • Wij geloven in de kracht van verschillende studieachtergronden, zo hebben we zelfs consultants met een achtergrond in de sinologie, biologie en scheikunde?
  • We wereldwijd meer dan 5500 projecten afgerond hebben?
  • Onze klanten de consultancytrajecten gemiddeld met 4,2/5 beoordelen?
  • Klanten en collega’s helpen diep in ons DNA zit?
  • Je binnen drie maanden zelfstandig naar je eerste project gaat?

Vacancies at Consultancy:

Service Management Consultant (Onderwijs)
Starter  •  32-40 uur  •  Consultancy  •  Onderwijs klanten

Delftware Consultant
Delftware  •  Consultancy  •  Professional

Technisch Consultant
Consultancy  •  Starter of Young Professional  •  32-40 uur

Service Management Consultant (Rijksoverheid)
Consultancy  •  Rijksoverheid klanten

Service Management Consultant (Lokale overheid)
Consultancy  •  Lokale overheid klanten

Managed Service Providers Consultant (ICT Dienstverlening)
Consultancy  •  MSP klanten  •  Starter of Young Professional

Facility Management Consultant
Consultancy  •  Facility Management  •  32-40 uur  •  Starter

Junior IT Consultant (WO)
Consultancy  •  Starter  •  32-40 uur

To the vacancies page