Support

Bij Support helpen we mensen. We zijn er 14 uur per dag voor klanten en collega’s die hulp nodig hebben met TOPdesk, onze standaard servicemanagement-applicatie. Zo’n 4000 organisaties wereldwijd maken gebruik van onze service.

Wij zijn niet zomaar ‘een helpdesk’. Omdat we kwaliteit en klantgericht werken erg belangrijk vinden, leiden we al onze collega’s bij Support op tot productspecialisten. Dit leidt tot een ‘skilled helpdesk’ en dat zorgt ervoor dat we in 75% van de gevallen direct kunnen helpen. We bellen zonder script en een klant krijgt ons direct aan de lijn. Op die manier kunnen we onze klanten zo goed mogelijk helpen.

Tech Starter Inhousedag - 9 feb 2018

Ben je benieuwd welke uitdagingen wij tegenkomen op onze afdeling? Op vrijdag 9 februari 2018 organiseren we met Support een inhousedag. Lijkt een carrièrestart bij Support jou interessant? Verdiep je in het programma van de inhousedag en meld je aan. 

Wij als afdeling Support

Onze afdeling telt 57 collega’s. We werken in vier kleinere teams van 13-15 mensen met elkaar samen. Dat is klein genoeg om elkaar echt te leren kennen en groot genoeg om slagkracht te houden. Op die manier kan een team prima tegen een stootje en is er ook ruimte om proactief te werken.

Wat vinden we belangrijk? Blijven leren, uitdagende puzzels oplossen, klanten en collega’s blij maken, afwisseling en openheid onderling. En natuurlijk ook de gezelligheid op de afdeling; fun factor en professionaliteit gaan prima samen.

Standup bij TOPdesk Support

Onze expertise

Onze specialiteit is productkennis, klantcontact en kennis over gebruikers. Logischerwijs komt de meeste productfeedback via klanten bij Support binnen. Daarom weten wij goed wat er speelt; welke vragen en problemen optreden, wat klanten fijn vinden werken en wat ze onduidelijk vinden. We analyseren gebruikersvragen en met de uitkomsten kunnen we samen met Development toewerken naar een verbeterde versie van ons product.
Binnen TOPdesk werken we met sectorgroepen en ook daarin heeft Support een expertrol. Met ‘sectorgroepen’ doelen we op de verticale structuur waarin collega’s van verschillende afdeling zich committeren aan een bepaalde klantengroep. Door bijvoorbeeld te focussen op de klanten uit het onderwijs, de rijksoverheid of de zorg, leer je specifiek hoe deze doelgroepen TOPdesk inzetten en waar ze tegenaan lopen. Binnen de sectorgroepen werken we actief samen met salescollega’s en consultants. We zitten letterlijk aan hetzelfde eiland en profiteren van elkaars kennis en inzichten.

Leuke klanten

Bij Support hebben we vaak erg fijn contact met onze klanten. We voeren prettige gesprekken en er ontstaat vaak een goede samenwerking. We zijn enthousiast over onze klanten. Én onze klanten (doorgaans) ook over ons. Dit weten we omdat we veel feedback vragen. Uit de reacties blijkt dat klanten erg tevreden zijn. We krijgen zelfs geregeld spontane reacties van mensen over hoe blij ze met ons zijn! Lees ook de reviews van klanten op www.gartner.com.

Doorgroeimogelijkheden binnen de afdeling Support

Als je in de supportwereld heel goed wilt zijn, dan moet je je blijven ontwikkelen en luisteren naar je doelgroep. Daarom werken we met verschillende subteams, specialisaties en met een dagelijks wisselende front-/backoffice-rol. Hierbij kun je denken aan:

•    Modulespecialisten
•    TechTeam
•    Dedicated Support
•    International Support
•    Import Team
•    SaaS Support
•    KCS Team

Afhankelijk van je interesse kun je aanlsuiten bij een specialisme. Op deze manier blijf je tijdens je tijd bij Support uitgedaagd om je verder te ontwikkelen.

 



Wat is nog meer leuk om van ons te weten:

  • We krijgen per maand zo’n 5000 zeer uiteenlopende vragen binnen.
  • Met onze dienstverlening halen we hoge cijfers in klanttevredenheidsonderzoeken. Daar zijn we trots op.
  • Mensen helpen zit in ons DNA: ook als het niet over software en IT gaat vinden we het leuk om anderen te helpen.
  • Dat we 4 teams hebben: Team Green, Team Yellow Submarine, Team Blue Inc en Team Pinky Promise.
  • Internationaal leveren we vanuit steeds meer TOPdesk-vestigingen support. Hiermee komen we steeds dichter bij 24 uur per dag beschikbare support, zonder saaie nachtdiensten.
  • Dat we uitkijken naar jouw komst!
  • Je ons voor meer informatie ook gewoon kunt bellen via
    +31 (0)15 270 09 11?

Vacancies at Support:

Technisch Specialist
Support  •  32-40 uur  •  Delft

Product Specialist (Support)
Delft  •  Starter  •  32-40 uur  •  Support

Technisch Product Consultant
Support  •  Delft  •  32-40 uur

Summer Internship 2018: Support Specialist
Summer Internship  •  Student  •  Support  •  Delft

To the vacancies page


'Bekijk het programma van onze Tech Starter Inhousedag. Een perfecte kijk achter de schermen bij Support en SaaS. '