WEBLOG
Welkom in de wereld van TOPdesk

Wendy van Slooten 17 October 2017Tags: Support

TechTeam uitgelicht! De (bijna) filosoof en de Doctor in de informatica.

Wie werken er bij het TechTeam? Wij willen graag meer TechTeam-power in onze afdeling Support. We hebben vacatures voor mensen die plezier hebben in technische puzzels oplossen + anderen daarmee helpen. Omdat jij niet kunt raden wie wij zijn geven we in een serie artikelen een kijkje in onze wereld en het team.

Read more

Wendy van Slooten 12 October 2017Tags: Support

Het TechTeam van Support

Bij TOPdesk Support werken 9 Technisch Specialisten die zich met liefde inzetten voor de lastigste puzzels in de wereld van software. "Wat ons TechTeam karakteriseert is dat we bovengemiddeld leergierig raken omdat een onderwerp onbekend terrein is. We hebben een drive om dingen te willen begrijpen. Cool als je daar anderen vervolgens mee kunt helpen."

Read more

Wendy van Slooten 22 September 2017Tags: Support, Internationaal

Wat we je niet vertellen in een sollicitatiegesprek

Een sollicitatiegesprek duurt anderhalf uur. Dat is veel te kort om jou van alle details te voorzien. Leuke details. Eén belangrijk onderwerp, onze internationalisering, komt heus wel (even) aan bod. Maar welke invloed heeft de internationalisering van TOPdesk op de gemiddelde werkdag van Support? Anna Ravensbergen, teamleider bij Support, ging 5 weken naar TOPdesk USA. Ze deelt haar ervaring en vertelt wat er nog meer komt kijken bij internationale groei en goede support.

Read more

Nienke van den Berg 21 September 2017Tags: Initiatief

Het TOPdesk DNA om mensen te helpen

Het helpen van mensen zit in het DNA van TOPdesk. Dit doen wij natuurlijk in eerste instantie met onze software en de diensten die we leveren. Maar het helpen van mensen gaat bij ons veel verder dan tevreden klanten en het maken van winst. Wij willen ons steentje bijdragen aan de maatschappij. En dat lukt inmiddels aardig!

Read more

Martijn Meeder 19 September 2017Tags: Consultancy

Service Management voor dummies

Bij TOPdesk zeggen we dat we een software- en consultancybedrijf zijn, en dat service management ons vakgebied is. Maar wát is service management dan precies...? Martijn Meeder is al acht jaar consultant én service managementspecialist bij TOPdesk. Hij legt het uit.

Read more

Anna Afoichini 18 September 2017Tags: English, Development

Low-profile lunch with developers

Are you a software developer and interested in TOPdesk as a company to work for? Well, we all need to eat, so why not join some of our software developers for a lovely lunch at our Delft office? During this low-profile lunch our developers can tell you everything about our development process, our challenges and our future plans.

Read more

Nienke van den Berg 05 September 2017

Vrijblijvend kennismaken als eerste stap

Wil je meer weten over werken bij TOPdesk? Dan nodigen we jou uit om langs te komen voor een 'low profile' lunch. Een perfecte eerste stap in een serieuze oriëntatie.

Read more

Rob Haaring 21 August 2017Tags: cultuur

Een baan zonder functieomschrijving?!

Bij TOPdesk hebben we geen functieomschrijvingen. Bewust. We vinden het belangrijk dat je vanaf het begin af aan voor volwaardig wordt aangezien, ongeacht je ervaring of verantwoordelijkheden. Iedereen is anders en presteert het beste als je kijkt naar de diens talenten. Omdat onze collega’s zo verschillend zijn, dwingen we ze niet in een functieprofiel.

Read more

Nienke van den Berg 14 August 2017

Piloot, bouwkundige en psycholoog; allemaal TOPdesk collega’s

Binnen TOPdesk vind je een kruidentuin aan studieachtergronden. Benieuwd waarom dit ons als werkgever onderscheidt én hoe jij hier tussen past?

Read more

Wendy van Slooten 31 July 2017Tags: Sollicitatietips

Zes tips voor een goede sollicitatie

Solliciteren vergt voorbereiding. Zowel van jou als van ons. Als we beiden weten wat we belangrijk vinden, welke informatie we nodig hebben, dan kunnen we onze tijd zo goed mogelijk besteden. Aan ons dus om jou goed te informeren met vacatures en verhalen van collega's. Aan jou om alles goed te onderzoeken en te kijken wat je (niet) interessant vindt en welke vragen je nog hebt.

Read more
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Popular posts

    TechTeam uitgelicht! De (bijna) filosoof en de Doctor in de informatica.
    17 October 2017  •  Wendy van Slooten

    Het TechTeam van Support
    12 October 2017  •  Wendy van Slooten

    Wat we je niet vertellen in een sollicitatiegesprek
    22 September 2017  •  Wendy van Slooten

    Het TOPdesk DNA om mensen te helpen
    21 September 2017  •  Nienke van den Berg

    Service Management voor dummies
    19 September 2017  •  Martijn Meeder

    Een baan zonder functieomschrijving?!
    21 August 2017  •  Rob Haaring

    Zes tips voor een goede sollicitatie
    31 July 2017  •  Wendy van Slooten

    Als je STAR begrijpt, wordt solliciteren een stuk leuker
    22 May 2017  •  Wendy van Slooten

    Een werkdag bij TOPdesk Support
    12 May 2017  • 

    “Apekooien” at Development (10% time)
    20 September 2016  • 

    Summer Internship bij Support
    03 June 2016  •  Leo Kranenburg

    Summer Internship bij Sales
    03 June 2016  •  Niek Steenhuis

    Summer Internship bij Development
    03 June 2016  •  Leo Kranenburg

    De Nationale Carrièrebeurs 2016
    08 April 2016  •  Marco Tonino

    Sollicitatieprocedure voor developers
    17 March 2016  •  Anna Afoichini

    Test Team ≠ Testing Community
    07 March 2016  •  Lisanne van der Kaaij

    Een jaarvergadering klinkt saai, toch?
    01 February 2016  •  Wendy van Slooten

    TOPdesk derde in Beste Werkgevers Onderzoek 2015
    09 December 2015  •  Wendy van Slooten

    A day as a TOPdesk developer
    13 July 2015  • 

    Keurmerk Persoonlijke Ontwikkeling 2015
    09 June 2015  •  Wendy van Slooten

    Challenges in developing service management software
    02 March 2015  •  Corina Stratan

    Sharing knowledge at International Development Meeting
    09 February 2015  •  Anna Afoichini

    TOPdesk vijfde in Beste Werkgevers Onderzoek 2014
    10 December 2014  •  Wendy van Slooten

    TOPdesk zesde plek Beste Werkgevers Onderzoek 2013
    11 December 2013  •  Wendy van Slooten

    TOPdesk in top 20 Meest Lerende Organisaties
    17 April 2013  •  Wendy van Slooten

    Softwaretesten voor developers (afstudeeropdracht)
    28 September 2012  •  Steven van Kempen