WEBLOG
Welkom in de wereld van TOPdesk

Wendy van Slooten 18 January 2018Tags: Support

Speld in de hooiberg bij Support

Een vraag van een klant blijkt vaak een puzzel met variabelen, een zoektocht naar een speld in een hooiberg. William licht een klantcase van het TechTeam uit: wat komen we tegen? Hoe gaan we te werk? Hoe komen we tot een oplossing voor de klant. En dat zo concreet mogelijk. Veel leesplezier.

Read more

Wendy van Slooten 04 January 2018Tags: Support

Hoe organiseren wij kennisbeheer bij Support? Met KCS.

Ik ben Vincent en werk 3,5 jaar bij TOPdesk, bij de afdeling Support. We zoeken dit jaar veel nieuwe collega’s bij Support en daarom lijkt het me goed als wij je een helder beeld geven van wat ons bezighoudt. We doen heel veel verschillende dingen, maar in dit artikel wil ik inzoomen op KCS, Knowledge Centered Service, en op wáárom wij deze slag wilden maken.

Read more

Wendy van Slooten 15 December 2017Tags: Support

TechTeam uitgelicht! Deel 3: de scheikundige en de marketeer

Wie werken er bij het TechTeam? Wij willen graag meer TechTeam-power binnen onze afdeling Support. We hebben vacatures voor mensen die plezier hebben in technische puzzels oplossen + anderen daarmee helpen. We leiden je graag op als je hoogopgeleide starter bent, en ook als je al wat relevante werkervaring meebrengt. Om alvast een inkijkje te geven in wie jouw teamgenoten kunnen worden stellen we het TechTeam in een serie artikelen aan je voor.

Read more

Wendy van Slooten 11 December 2017Tags: Support

Who’s the Boss? Bij Support: Everdien

Als je geïnteresseerd bent in werken bij TOPdesk, dan is het van belang om ons alvast zo goed mogelijk te leren kennen. Je wilt een beeld krijgen van de bedrijfscultuur, de precieze baaninhoud van de vacature die je interessant lijkt, het product, de mensen die er werken … en wellicht ook wie jouw baas wordt. Of althans: welk plan heeft deze afdeling? En wie draagt dit plan uit? Vandaar een start met een serie artikelen in de categorie: Who’s the boss. We lichten hierin de afdelingshoofden van TOPdesk uit. Te beginnen bij de afdeling Support.

Read more

Anna Afoichini 07 December 2017Tags: Development

These software developers left the TOPdesk mothership.

In September, TOPdesk opened a new office in Tilburg. I'm Anna, HR-advisor for the Development department, and visited our colleagues who took on this challenge to ask them about how they’ve experienced the move so far.

Read more

Wendy van Slooten 11 November 2017Tags: Support

TechTeam uitgelicht! Deel 2: de bedrijfskundige en de grafisch vormgever

Wie werken er bij het TechTeam? Wij willen graag meer TechTeam-power binnen onze afdeling Support. We hebben vacatures voor mensen die plezier hebben in technische puzzels oplossen + anderen daarmee helpen. We leiden je graag op als je hoogopgeleide starter bent, en ook als je al wat relevante werkervaring meebrengt. Om alvast een inkijkje te geven in wie jouw teamgenoten kunnen worden stellen we het TechTeam in een serie artikelen aan je voor.

Read more

Wendy van Slooten 31 October 2017Tags: Support

API’s als oplossing tegen 'feedback overload'

Bij de supportafdeling van TOPdesk gaan we voor een hoge kwaliteit dienstverlening. Om te weten of we het goed doen, hebben we feedback nodig van klanten. Echter, na het afronden van een klantcase zitten we vaak in een spagaat: ga je de klant gericht om feedback vragen zodat je je dienstverlening kunt verbeteren, of wordt het voor die klant de zoveelste “Help onze dienstverlening te verbeteren”-mail die direct de prullenbak in gaat? Wat te doen? Ons TechTeam bij Support bedacht een technische oplossing.

Read more

Wendy van Slooten 17 October 2017Tags: Support

TechTeam uitgelicht! Deel 1: de (bijna) filosoof en de Doctor in de informatica.

Wie werken er bij het TechTeam? Wij willen graag meer TechTeam-power in onze afdeling Support. We hebben vacatures voor mensen die plezier hebben in technische puzzels oplossen + anderen daarmee helpen. Omdat jij niet kunt raden wie wij zijn geven we in een serie artikelen een kijkje in onze wereld en het team.

Read more

Wendy van Slooten 12 October 2017Tags: Support

Het TechTeam van Support

Bij TOPdesk Support werken 9 Technisch Specialisten die zich met liefde inzetten voor de lastigste puzzels in de wereld van software. "Wat ons TechTeam karakteriseert is dat we bovengemiddeld leergierig raken omdat een onderwerp onbekend terrein is. We hebben een drive om dingen te willen begrijpen. Cool als je daar anderen vervolgens mee kunt helpen."

Read more

Wendy van Slooten 22 September 2017Tags: Support, Internationaal

Wat we je niet vertellen in een sollicitatiegesprek

Een sollicitatiegesprek duurt anderhalf uur. Dat is veel te kort om jou van alle details te voorzien. Leuke details. Eén belangrijk onderwerp, onze internationalisering, komt heus wel (even) aan bod. Maar welke invloed heeft de internationalisering van TOPdesk op de gemiddelde werkdag van Support? Anna Ravensbergen, teamleider bij Support, ging 5 weken naar TOPdesk USA. Ze deelt haar ervaring en vertelt wat er nog meer komt kijken bij internationale groei en goede support.

Read more
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • Popular posts

    Speld in de hooiberg bij Support
    18 January 2018  •  Wendy van Slooten

    Hoe organiseren wij kennisbeheer bij Support? Met KCS.
    04 January 2018  •  Wendy van Slooten

    TechTeam uitgelicht! Deel 3: de scheikundige en de marketeer
    15 December 2017  •  Wendy van Slooten

    Who’s the Boss? Bij Support: Everdien
    11 December 2017  •  Wendy van Slooten

    These software developers left the TOPdesk mothership.
    07 December 2017  •  Anna Afoichini

    API’s als oplossing tegen 'feedback overload'
    31 October 2017  •  Wendy van Slooten

    TechTeam uitgelicht! Deel 1: de (bijna) filosoof en de Doctor in de informatica.
    17 October 2017  •  Wendy van Slooten

    Het TechTeam van Support
    12 October 2017  •  Wendy van Slooten

    Wat we je niet vertellen in een sollicitatiegesprek
    22 September 2017  •  Wendy van Slooten

    Het TOPdesk DNA om mensen te helpen
    21 September 2017  •  Nienke van den Berg

    Service Management voor dummies
    19 September 2017  •  Martijn Meeder

    Een baan zonder functieomschrijving?!
    21 August 2017  •  Rob Haaring

    Als je STAR begrijpt, wordt solliciteren een stuk leuker
    22 May 2017  •  Wendy van Slooten

    “Apekooien” at Development (10% time)
    20 September 2016  • 

    Test Team ≠ Testing Community
    07 March 2016  •  Lisanne van der Kaaij

    Een jaarvergadering klinkt saai, toch?
    01 February 2016  •  Wendy van Slooten

    TOPdesk derde in Beste Werkgevers Onderzoek 2015
    09 December 2015  •  Wendy van Slooten

    A day as a TOPdesk developer
    13 July 2015  • 

    Challenges in developing service management software
    02 March 2015  •  Corina Stratan

    Sharing knowledge at International Development Meeting
    09 February 2015  •  Anna Afoichini