WEBLOG
Welkom in de wereld van TOPdesk
  • Het TechTeam van Support

Wendy van Slooten 12 October 2017Tags: Support

Het TechTeam van Support

Binnen TOPdesk kom je veel kleine gespecialiseerde teams tegen: collega’s die zich verzamelen omdat ze eenzelfde tak van sport leuk vinden. Bij Support is er bijvoorbeeld het TechTeam: 9 collega’s die zich graag storten op lastige technische problemen van klanten, het slimmer maken van onze interne technische basis en alvast spelen met hoe we technisch kunnen aansluiten op de ontwikkelingen in de buitenwereld.

TechTeam van TOPdesk Support heeft vacatures

Wat doen we bij het TechTeam?

Technisch Specialisten zijn verdeeld over de vier teams die binnen Support werken. Hoe hun werkdag eruitziet? Dat is heel divers en afhankelijk van waar iemands individuele interesse ligt. Voor de ene Technisch Specialist betekent dit dat hij of zij focust op problemen die met TOPdesk te maken hebben (databases, imports, scripting); de ander vindt kennisoverdracht interessant en training van minder technische collega’s bij Support; andere techneuten kiezen voor meer samenwerking met onze developers. Ook zijn er collega-tech’ies die regelmatig naar klanten gaan om op locatie een (technisch) issue op te lossen.

"Wat ons team karakteriseert is dat we bovengemiddeld leergierig raken omdat een onderwerp onbekend terrein is. Dat komen we tegen in onze baan, maar eigenlijk staat dat ook los van TOPdesk. Dezelfde drive-om-dingen-te-snappen-en-te-maken kom je tegen als je brommer het vroeger niet deed, of als je tosti-ijzer een gek geluid maakt en je overtuigd bent dat je dat kunt fixen."

Het TechTeam zoekt nieuwe collega’s!

Heb jij een heldere passie voor iets-tot-op-de-bodem-willen-begrijpen? Misschien is werken met het TechTeam interessant voor jou. Wees uitgebreid leergierig en lees onze vacature en stel gerust alle vragen die je hebt als je meer wilt weten!

http://www.werkenbijtopdesk.nl/vacatures/technisch-specialist-delft





Popular posts

TechTeam uitgelicht! Deel 3: de scheikundige en de marketeer
15 December 2017  •  Wendy van Slooten

Who’s the Boss? Bij Support: Everdien
11 December 2017  •  Wendy van Slooten

These software developers left the TOPdesk mothership.
07 December 2017  •  Anna Afoichini

API’s als oplossing tegen 'feedback overload'
31 October 2017  •  Wendy van Slooten

TechTeam uitgelicht! Deel 1: de (bijna) filosoof en de Doctor in de informatica.
17 October 2017  •  Wendy van Slooten

Het TechTeam van Support
12 October 2017  •  Wendy van Slooten

Wat we je niet vertellen in een sollicitatiegesprek
22 September 2017  •  Wendy van Slooten

Het TOPdesk DNA om mensen te helpen
21 September 2017  •  Nienke van den Berg

Service Management voor dummies
19 September 2017  •  Martijn Meeder

Een baan zonder functieomschrijving?!
21 August 2017  •  Rob Haaring

Als je STAR begrijpt, wordt solliciteren een stuk leuker
22 May 2017  •  Wendy van Slooten

“Apekooien” at Development (10% time)
20 September 2016  • 

Test Team ≠ Testing Community
07 March 2016  •  Lisanne van der Kaaij

Een jaarvergadering klinkt saai, toch?
01 February 2016  •  Wendy van Slooten

TOPdesk derde in Beste Werkgevers Onderzoek 2015
09 December 2015  •  Wendy van Slooten

A day as a TOPdesk developer
13 July 2015  • 

Challenges in developing service management software
02 March 2015  •  Corina Stratan

Sharing knowledge at International Development Meeting
09 February 2015  •  Anna Afoichini