WEBLOG
Welkom in de wereld van TOPdesk
  • TOPdesk vijfde in Beste Werkgevers Onderzoek 2014

Wendy van Slooten 10 December 2014Tags: Onderzoek

TOPdesk vijfde in Beste Werkgevers Onderzoek 2014

TOPdesk_beste-werkgever-logo

De beste bedrijven zorgen dat werknemers altijd blijven leren en mee kunnen denken, of er nu 30 of 300 duizend mensen werken. Daar maak je werknemers blij mee, vertellen de resultaten van het onderzoek van SatisAction en NRC. Jaarlijks onderzoeken deze partijen de arbeidsvoorwaarden en de werknemerstevredenheid op de Nederlandse arbeidsmarkt. TOPdesk behaalde de vijfde plaats. Hier zijn we uiteraard trots op. Ook omdat het wederom een verbetering is ten opzichte van het resultaat van het jaar ervoor.

Wetenschappelijk onderzoek sinds 2001

Het NRC Beste Werkgevers Onderzoek is een onafhankelijk onderzoek naar goed werkgeverschap onder hoogopgeleiden. Twee deelonderzoeken naar arbeidsvoorwaarden en werknemerstevredenheid vormen samen de ranking voor ‘Beste Werkgever van Nederland’. Mirjam Baars, onderzoeksleider en directeur van SatisAction, die zich al 13 jaar inzet voor dit onderzoek stelt: „Werkgevers worden helemaal doorgelicht en de organisaties waar je mee wordt vergeleken zijn niet de minste, dat maakt de drempel om mee te doen best hoog.”

TOPdesk staat 13de in de arbeidsvoorwaarden-ranking van 2014 en behielden we de 5de plaats in het medewerkerstevredenheidsonderzoek.

https://www.nrccarriere.nl/BWO.html





Popular posts

TechTeam uitgelicht! Deel 3: de scheikundige en de marketeer
15 December 2017  •  Wendy van Slooten

Who’s the Boss? Bij Support: Everdien
11 December 2017  •  Wendy van Slooten

These software developers left the TOPdesk mothership.
07 December 2017  •  Anna Afoichini

API’s als oplossing tegen 'feedback overload'
31 October 2017  •  Wendy van Slooten

TechTeam uitgelicht! Deel 1: de (bijna) filosoof en de Doctor in de informatica.
17 October 2017  •  Wendy van Slooten

Het TechTeam van Support
12 October 2017  •  Wendy van Slooten

Wat we je niet vertellen in een sollicitatiegesprek
22 September 2017  •  Wendy van Slooten

Het TOPdesk DNA om mensen te helpen
21 September 2017  •  Nienke van den Berg

Service Management voor dummies
19 September 2017  •  Martijn Meeder

Een baan zonder functieomschrijving?!
21 August 2017  •  Rob Haaring

Als je STAR begrijpt, wordt solliciteren een stuk leuker
22 May 2017  •  Wendy van Slooten

“Apekooien” at Development (10% time)
20 September 2016  • 

Test Team ≠ Testing Community
07 March 2016  •  Lisanne van der Kaaij

Een jaarvergadering klinkt saai, toch?
01 February 2016  •  Wendy van Slooten

TOPdesk derde in Beste Werkgevers Onderzoek 2015
09 December 2015  •  Wendy van Slooten

A day as a TOPdesk developer
13 July 2015  • 

Challenges in developing service management software
02 March 2015  •  Corina Stratan

Sharing knowledge at International Development Meeting
09 February 2015  •  Anna Afoichini